• Veelgestelde vragen (FAQ)

    • Q:

      Hoe kan ik contact opnemen met SheMixxed?

      A:

      U kunt contact opnemen met SheMixxed middels het contactformulier in de webshop of door een mail te sturen naar [email protected]

      Back to top
    • Q:

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      A:

      Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje door op Toevoegen aan winkelmand te klikken.  Rechts boven in de webshop staat een icoontje met Uw Winkelmandje. Klik hierop om naar uw winkelmandje te gaan. U kunt altijd nog producten toevoegen aan of verwijderen uit uw winkelmandje. Klik op afrekenen in uw winkelmandje om de bestelling af te ronden. ben. Wanneer uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail.

      Back to top
    • Q:

      Is een artikel op voorraad?

      A:

      Het kan voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. In dat geval wordt u binnen 48uur geïnformeerd. U heeft dan de keuze om het aankoopbedrag te laten retourneren of u ontvangt een tegoedbon van SheMixxed.  

      Back to top
    • Q:

      Hoe kan ik betalen?

      A:

      Wij accepteren de volgende betaalmethodes: IDEAL en overboeking per bank/giro. Kijk bij bestellen en betalen voor meer informatie over de betaalmethodes.

      Back to top
    • Q:

      Wat is de levertijd?

      A:

      De standaardlevertijd bedraagt 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling, m.u.v. de handmade armbanden ( 5 dagen ). Als er wordt afgeweken van de standaardlevertijd, ontvangt u hierover bericht per e-mail.

      Back to top
    • Q:

      Hoeveel bedragen de verzendkosten?

      A:

      De verzendkosten bij bestellingen in Nederland onder de € 75,- zijn € 3,95. Bestellingen boven de 75,- verzenden wij gratis.  

      Back to top
    • Q:

      Verzenden jullie ook naar het buitenland?

      A:

      Nee, helaas is deze optie nog niet mogelijk.  

      Back to top
    • Q:

      Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

      A:

      Mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn, kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling ruilen of retourneren in de originele verpakking. Lees meer over het retourbeleid onder Verzending en retouren.

      Back to top
    • Q:

      Hoe gebruik ik een kortingscode?

      A:

      U kunt een kortingscode verzilveren door in het afrekenscherm de code in te voeren. Wanneer de code correct is, zal deze direct worden verrekend. U kunt slechts eenmalig een kortingscode per bestelling gebruiken. Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met overige aanbiedingen.

      Back to top
    • Q:

      Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?

      A:

      Neem zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24uur, na ontvangst van het beschadigde artikel contact op met [email protected] Onze klantenservice informeert u graag over de te volgen procedure. Schadeclaims gemeld later dan 24 uur na ontvangst kunnen wij niet in behandeling nemen.

      Back to top